2018-ci ildə hansı şirkətin nə qədər telefon satdığı müəyyən oldu
Ötən ilin eyni dövrdə edilən araşdırmalarına görə Samsungun satışlarında kiçik bir miqdar azalma müşahidə edilib. Dünya səviyyəsindəki ağıllı telefon satışları, 2017-ci ilin son rübündə tarixdə ilk dəfə eniş göstərmişdi. 2018-ci ildə ilk rübündə isə 1.3%-lik bir artıq müşahidə edilib.
Teach.az xəbər verir ki, Samsung, 2017-ci ilin ilk rübündə 78.78 milyon ağıllı telefon satışı reallaşdırmışdı. Bu il eyni dövrdəki satış miqdarı 78.56 milyonda qalıb. Eyni zamanda bazar payı 20,8%-dən 20,5 % geriləyib. Samsungun Galaxy S9 modellərinə baxmayaraq eniş qeyd etməsinin ən böyük səbəbi, Xiaomi və Apple kimi qabaqcıl Çin mərkəzli şirkətlərin yüksəlişidir. Bütün bunlara baxmayaraq Samsung, Apple ilə arasına böyük bir fərq qoymağı bacarıb.
Apple, Samsung-un gerisində qalmasına baxmayaraq bir ildə 4%-lik böyümə qeyd edib. Ötən ilin ilk rübündə 51.99 milyon iPhone satan Apple, bu ilin ilk rübündə 54.06 milyon iPhone satmağı bacarıb. Eyni şəkildə bu vəziyyət bazar payına da əks olunub və 13.7%-dən 14.1%-ə yüksəlib, beləcə Samsungun itirdiyi 0.3%-lik bazar payından daha çoxunu qazanıb.
Apple-ın böyümə nisbəti və sürəti, ortalama olaraq Samsung-un üç qatı qədər bahalı cihazlar satmasına görə çox təsir edicidir.
Dərhal aşağıda, ilin ilk rübündə satılan cihazların hansı əməliyyat sistemlərini istifadə etdiklərini görürsünüz:
Rəqabət mövzusunda Android, birdən çox istehsalçının əlində olduğu üçün yenə lider mövqedədir. Applenin iPhone istehsal miqdarı da iOS nisbətiylə ortaya çıxır. Digər əməliyyat sisteminə sahib cihazların 131 milyon ədəd çıxarıldığını görürük. Bunlar içində Nokianın Symbianın kimi aşağı xüsusiyyətlərə sahib telefonlar da var. Bu telefonlar Asiyada hələ məşhur bir şəkildə istifadə edilir.
Bir sonrakı cədvəldə isə istehsalçıların marka əsasında sıralaması iştirak edir:
Siyahıda Samsung və Apple-dan sonra gələn Huawei, Xiaomi və Oppo sırasıyla; 10.5%, 7.4% və 7.3%-lik bazar paylarına sahibdirlər. Bu rəqabətdəki ən sürətli yüksəliş isə Xiaomi-yə aiddir. Çünki firma ötən il 3.4% olan bazar payını 7.4%-ə qədər yüksəltməyi bacarıb. Bu yüksəliş, ilin ən sürətli yüksəlişi olaraq qeydlərə keçib.
Siyahıdakı ilk 5 şirkətin ümumi bazar payları isə 60%-ə bərabər gəlir. Geriyə qalan qisim də irili xırdalı alternativ istehsalçılara aiddir. 2018-ci ildə fırtına kimi başlayan Xiaomi, Çinin Apple-ı mövqeyinə gəlmiş vəziyyətdədir.
Fira
Teach.az xəbər verir ki, Samsung, 2017-ci ilin ilk rübündə 78.78 milyon ağıllı telefon satışı reallaşdırmışdı. Bu il eyni dövrdəki satış miqdarı 78.56 milyonda qalıb. Eyni zamanda bazar payı 20,8%-dən 20,5 % geriləyib. Samsungun Galaxy S9 modellərinə baxmayaraq eniş qeyd etməsinin ən böyük səbəbi, Xiaomi və Apple kimi qabaqcıl Çin mərkəzli şirkətlərin yüksəlişidir. Bütün bunlara baxmayaraq Samsung, Apple ilə arasına böyük bir fərq qoymağı bacarıb.
Apple, Samsung-un gerisində qalmasına baxmayaraq bir ildə 4%-lik böyümə qeyd edib. Ötən ilin ilk rübündə 51.99 milyon iPhone satan Apple, bu ilin ilk rübündə 54.06 milyon iPhone satmağı bacarıb. Eyni şəkildə bu vəziyyət bazar payına da əks olunub və 13.7%-dən 14.1%-ə yüksəlib, beləcə Samsungun itirdiyi 0.3%-lik bazar payından daha çoxunu qazanıb.
Apple-ın böyümə nisbəti və sürəti, ortalama olaraq Samsung-un üç qatı qədər bahalı cihazlar satmasına görə çox təsir edicidir.
Dərhal aşağıda, ilin ilk rübündə satılan cihazların hansı əməliyyat sistemlərini istifadə etdiklərini görürsünüz:
Rəqabət mövzusunda Android, birdən çox istehsalçının əlində olduğu üçün yenə lider mövqedədir. Applenin iPhone istehsal miqdarı da iOS nisbətiylə ortaya çıxır. Digər əməliyyat sisteminə sahib cihazların 131 milyon ədəd çıxarıldığını görürük. Bunlar içində Nokianın Symbianın kimi aşağı xüsusiyyətlərə sahib telefonlar da var. Bu telefonlar Asiyada hələ məşhur bir şəkildə istifadə edilir.
Bir sonrakı cədvəldə isə istehsalçıların marka əsasında sıralaması iştirak edir:
Siyahıda Samsung və Apple-dan sonra gələn Huawei, Xiaomi və Oppo sırasıyla; 10.5%, 7.4% və 7.3%-lik bazar paylarına sahibdirlər. Bu rəqabətdəki ən sürətli yüksəliş isə Xiaomi-yə aiddir. Çünki firma ötən il 3.4% olan bazar payını 7.4%-ə qədər yüksəltməyi bacarıb. Bu yüksəliş, ilin ən sürətli yüksəlişi olaraq qeydlərə keçib.
Siyahıdakı ilk 5 şirkətin ümumi bazar payları isə 60%-ə bərabər gəlir. Geriyə qalan qisim də irili xırdalı alternativ istehsalçılara aiddir. 2018-ci ildə fırtına kimi başlayan Xiaomi, Çinin Apple-ı mövqeyinə gəlmiş vəziyyətdədir.
Fira