Avtobusların 80% -i 2040-cı ildə elektriklə işləyəcək!
Bloomberg tərəfindən edilən araşdırmaya görə bütün dünyada elektrik avtobus istifadə etmə nisbəti 80%-i təşkil edərkən, köhnə tip avtobuslar yavaş yavaş istifadədən qaldırılacaq.
Artıq ölkəmizdə və bütün dünyada köhnə cırıldayan, egzoz tüstüsüylə ətrafda tozu dumana qatan avtobuslar yavaş yavaş tarix olur; yerlərini ekologiya dostu elektrikli avtobuslar almağa başlayır.
Bu inkişafların paralelində Bloomberg Yeni Enerji Maliyyəsi (BNEF) tərəfindən ortaya qoyulan proqnoz, elektrikli avtobus donanmalarının gündən-günə daha da artacağı və 2040-ci ildən etibarən bazarda istifadə edilən avtobusların 80 %-nin elektrikli olacağı istiqamətindədir.
Ümumi mənada elektrik avtomobillərə dair işlər də sürət kəsmədən davam etməsi ilə yanaşı hazırda ağırlığın böyük bir qisimi avtobuslara verilmiş vəziyyətdədir. Çünki düşünüldüyü zaman içində hər gün 1000-ə yaxın sərnişin daşıyan bir avtobusun ətraf dostu və aşağı dəyəri yanacağa sahib olması hhər tərəfli gələcək adına edilmiş bir investisiyaya çevrilir.
Üstəlik gələcəyə dair ya da yanacaq dəyərinə dair üstünlüklərinin yanında, bu vasitələr müasir şəhər tıxacının mənfi təsirlərini aradan qaldırması ilə yanaşı səssizliyi ilə də şəhər həyatında səs-küy çirkliliyinin də qismən önünə keçir. Bundan əlavə, standart avtobuslarla müqayisədə, qiymətlər daha əlverişli olacaqdır.
Yaşadığımız dövrü ələ alsaq hazırda Çin yollarında təxminən 300.000 elektrikli avtobus aktiv olaraq vəzifəsini yerinə yetirir. Buradan çıxarılacaq nəticə,80 % nisbətində elektrik avtobus saxlayan bir gələcək, xəyali bir faktor deyil.
sh
Artıq ölkəmizdə və bütün dünyada köhnə cırıldayan, egzoz tüstüsüylə ətrafda tozu dumana qatan avtobuslar yavaş yavaş tarix olur; yerlərini ekologiya dostu elektrikli avtobuslar almağa başlayır.
Bu inkişafların paralelində Bloomberg Yeni Enerji Maliyyəsi (BNEF) tərəfindən ortaya qoyulan proqnoz, elektrikli avtobus donanmalarının gündən-günə daha da artacağı və 2040-ci ildən etibarən bazarda istifadə edilən avtobusların 80 %-nin elektrikli olacağı istiqamətindədir.
Ümumi mənada elektrik avtomobillərə dair işlər də sürət kəsmədən davam etməsi ilə yanaşı hazırda ağırlığın böyük bir qisimi avtobuslara verilmiş vəziyyətdədir. Çünki düşünüldüyü zaman içində hər gün 1000-ə yaxın sərnişin daşıyan bir avtobusun ətraf dostu və aşağı dəyəri yanacağa sahib olması hhər tərəfli gələcək adına edilmiş bir investisiyaya çevrilir.
Üstəlik gələcəyə dair ya da yanacaq dəyərinə dair üstünlüklərinin yanında, bu vasitələr müasir şəhər tıxacının mənfi təsirlərini aradan qaldırması ilə yanaşı səssizliyi ilə də şəhər həyatında səs-küy çirkliliyinin də qismən önünə keçir. Bundan əlavə, standart avtobuslarla müqayisədə, qiymətlər daha əlverişli olacaqdır.
Yaşadığımız dövrü ələ alsaq hazırda Çin yollarında təxminən 300.000 elektrikli avtobus aktiv olaraq vəzifəsini yerinə yetirir. Buradan çıxarılacaq nəticə,80 % nisbətində elektrik avtobus saxlayan bir gələcək, xəyali bir faktor deyil.
sh