Facebookun İnternetdəki Gücü Niyə Gündən Günə Tükənməyə Başladı?

Facebookun İnternetdəki Gücü Niyə Gündən Günə Tükənməyə Başladı?

Facebookun İnternetdəki Gücü Niyə Gündən Günə tükənmək Başladı?
Facebook, ayda 2 milyard istifadəçi olan bir sosial media nəhəngi. Lakin sosial media nəhəngi gündən-günə internetdə gücünü itirməyə başlayır.
Dünyanın ən böyük ictimai media platforması olan Facebookun maliyyə mənada olmasa da internet üzərindəki gücündə bir eniş olduğu aşikardır. Yaxşı necə olar da qısa müddət əvvəl aylıq 2 milyard aktiv istifadəçiyə çatdığını açıqlayan Facebook, internetdəki gücünü itirər? Bu problemin cavabını BBC redaktoru Amol Rajan, 8 maddədə açıqlamağa çalışdı.
1- İstifadəçi sayının azalması
Facebook son qazanc konfransında, mövcud olduğu ən böyük iki bazar olan ABŞ və Kanadada qurulduğu gündən bu yana ilk dəfə gündəlik aktiv istifadəçi sayının azaldığını açıqlandı. Sayı yalnız 185 milyondan 184 milyona düşmüşdü, lakin 14 illik platformada ilk dəfə eniş yaşanması, Mark üçün işlərin yaxşı getmədiyinin bir göstəricisidir.


2- İstifadə müddətinin azalması
Facebook yalnız istifadəçi itirmir, həmçinin mövcud istifadəçilər da platformada daha az vaxt sərf başladılar. Facebook, son reallaşdırdığı açıqlamada sayt içindəki tıxacın günlük 50 milyon saat azaldığını açıqlamışdı. Gəlirlərini aktiv istifadəçilərdən əldə etdiyini düşünsək bu şirkət üçün çox əhəmiyyətli bir itkidir.

3- Reklamverenləri Sosial Mediadan alınması
Sosial media artıq nəzarətdən çıxmışdır. Nəticədə reklamverenler sosial mediadan çəkilməyə başladılar. Keçən həftə, Unilever Marketing İdarə heyəti Başçısı Keith Weed, istehlakçıların ictimai medianın güvəninin azaldığını və Facebook və Google'dan çəkilməyii düşündüklərini söylədi. Bu, Facebookun ciddi gəlir itkisinə səbəb olmasına səbəb olacaq.

4- İstifadəçilərin xəbərdar olması
Sosial media, səhv ya da saxta xəbərlərin doğumhanesi kimidir. Ortaya atılan "qismən doğru 'ya da tamamilə saxta bir xəbər asanlıqla milyonlarla adama çata bilər. Vəziyyət belə olduqda da istifadəçilər nəyə inanıb nəyə inanmayacaqlarını bilmirlər və platformadan uzaqlaşmağa başlayırlar. Sosial mediadakı saxta xəbər dəliliyi elə artdı ki Hillari Klinton, ABŞ prezident seçkilərini az bir fərqlə itirməsinin ən əhəmiyyətli səbəbinin Facebook olduğunu qarşıya qoymuşdu.

5- Köhnə Facebook rəhbərlərinin Açıklamaları
Şirkətdən ayrılmış olan köhnə Facebook rəhbərlərinin sosial media nəhəngi əleyhinə etdiyi şərhlər, Facebookun kommersiya etibarını bir miqdar zədələmiş ola bilər. Nümunə olaraq İstifadəçi Artımı Köhnə vitse-prezidenti Chamath Palihapitaya, dekabr ayında etdiyi bir şərhlə Facebookun cəmiyyətin ictimai toxumasını pozduğunu söyləmişdi. Bu və bənzər şərhlər Facebookun gücünü itirməsinə səbəb olur.

6- Redaktorlar sərt bir rəftarları
Həm Avropa, həm də Amerikadakı tənzimləyicilər Facebookun İnternetə monopoliyasını qarşısını almaq üçün mübarizə aparırlar. Almaniyadakı nifrət ifadəsi qanunları Facebook'a olduqca yüklü pul cəzaları kəsmək üçün istifadə edilir. Ayrıca digər ölkələrdəki tənzimləyiciləri də tutumu gedərək qatılaşır.

7- Ümumi Məlumat Qoruma müdiriyyəti
İndiki vaxtda digital mənada ən böyük gəlir mənbəyi fərdi məlumatlardır. Facebook kimi texnologiya nəhəngləri, əldə etdikləri məlumatlar sayəsində nöqtə atışı reklam göstərərək böyük gəlirlər əldə edə bilirlər. Lakin Avropa Birliyinin 25 Mayda qüvvəyə girəcək məlumatların qorunması tənzimləməsi, Facebook kimi şirkətlərin gizlilik parametrlərinin və məlumatların istifadələrini yenidən tənzimləməyə sövq edəcək. Facebook həmçinin Ümumi Məlumatların Müdafiə Direktivi şirkətin gələcəkdə böyüməsini maneə törədə biləcəyini xəbərdar etdi.

8- Media ilə Yaşanan Anlaşılmazlıqlar
Facebook kimi platformaların 'xəbərçilik' işi ilə məşğul olması, gəlirlərini online reklamlardan əldə edən gerçək media saytlarının gəlir itirməsinə səbəb olurdu. Buna əlavə olaraq bir də Zuckerbergin xəbər saytlarının məzmunlarının ana səhifədə daha az görüləcəyi şərhi, media sənayesi ilə Facebooku qarşı-qarşıya gətirdi. Bu döyüşdə itirənin kim olacağını isə zaman göstərəcək.


shrn.