Sosial şəbəkələr İlk çıxdığında necə görünürdülər?
Həyatımızın tam ortasında özünə olduqca geniş bir yer tapan sosial şəbəkələr zaman keçdikcə dəyişir və çevrilir. Bu tətbiqlərin ilk hallarını çoxumuz xatırlamırıq belə.
Sosial şəbəkələr bütün fərdlərin içərisinə daxil olduğu virtual bir mədəniyyət görünüşünə artıq qovuşub. Milyonlarla, hətta milyardlarla vətəndaşı olan bu sosial şəbəkələr zaman içərisində müxtəlif dəyişikliklərə gedib. Bir zamanlar Facebook-da qapaq fotoşəkili xüsusiyyəti çıxdığında bir çox adam bu xüsusiyyətə keçməmək üçün sonuna qədər müqavimət göstərmişdi. Yaxşı yaşayan bir varlıq kimi dəyişən hətta zamanı gəldiyində ölən bu sosial şəbəkələr ilk ortaya çıxdığında necə görünürdü?
Teach.az sizə dəyişən və eyni zamanda inkişaf edən sosial şəbəkələri təqdim edir:
Facebook
Facebook ya da orijinal adıyla The Facebook, bir çoxumuzun ilk ictimai şəbəkə təcrübəsini yaşamasını təmin edən Mark Zuckerbergin milyardlıq ölkəsidir. Ən məşhur xüsusiyyəti sol üst küncdə olan adsız üz olan Facebook zaman içində elə çox dəyişdi ki, bu dəyişikliyi təqib etmək olduqca çətin oldu. Bu arada bu adsız üzün daha sonra Al Paçinonun manipulyasiya edilmiş bir görüntüsü olduğu deyildi. Facebookun ilk versiyasına daxil etdikdə qarşınızda yalnız bir qarşılama səhifəsi çıxırdı.
Instagram
Facebook padşahlığının bir başqa ictimai ölkəsi olan İnstagram ilk çıxdığında il 2011-ci il idi. O tarixlərdə şirkət tərəfindən təyin olunan logo tam 5 il ərzində dəyişməyib və ən sonunda 2016-ci ildə indiki halını alıb. Proqramdakı yenilənmələr əlbəttə Logoda olduğu qədər yavaş olmadı, bir çox yeni filtr əlavə edildi və forma-dəyişikliklər davamlı edildi.
Uber
Hələ bir çoxumuzun test edə bilmədiyi Uber səfəri və şirkət haqqında çıxan söz-söhbətlər olduqca məşhur bir mövqedə yol alıb. Uber ilk çıxdığında həqiqətən pis bir yer alan logoya sahib idi. Uber tətbiqi ilk versiyasında kredit kartı məlumatları və mövqe kimi təməl məlumatları ehtiva edirdi.
Snapchat
İlk çıxdığında böyük küləklər əsdirən Snapchat daha sonra bu küləkləri fırtınaya çevirə bilmədi və Facebook və Instagram kimi digər sosial şəbəkələrin gerisində qaldı. Fotoşəkilli mesajlaşma tətbiqinin orijinal versiyasında daha az variant var idi. Başqa bir deyişlə filtr ya da Bitmoji çıkartmaları tapılmırdı. Şirkət daha sonra etdiyi müdrik hərəkətlərlə xatiri sayılar bir estetik görünüşə qovuşdu.
Tinder
Tinder-in ilk versiyası ən məşhur xüsusiyyəti olan sürüşdürmə funksiyasından məhrum olaraq ortaya çıxmışdı. Tinder qurucu ortağı və baş strategiya məsulu Jonathan Badeen, Aprel 2016-da ki VentureBeat Mobil zirvəsində bu sürüşdürmə funksiyasının bir kart dəstəsindən ilhamlandığını söyləyib.
Twitter
Əvvəli ən çox dərdə girən ictimai şəbəkələrin başında gələn Twitterin 2006-cı ildə ortaya çıxan orijinal halıyla bənzərlik göstərən tək xüsusiyyəti təqdim hissəsidir. Saytın imza halına gələn quşun əlavə olunmasını əvvəl ilk logo 2012-ci ildə 15 dollara satın alınıb və zaman içində estetikləşdirilmə kontekstində dəyişib.
Spotify
İsveç mərkəzli musiqi tətbiqi 2011-ci ildə ABŞ-da "Kompüter və telefonunuzda çalmağa hazır milyonlarla parça" şüarıyla fəaliyyətə girib.
YouTube
YouTube 2005-ci ildə qurulduğunda, çox sadə bir video paylaşım qabiliyyətinə sahib idi. Keyfiyyət səviyyəsi üçün yalnız bir variant var idi və bu gün bütün gününüzü içərisində keçirən xüsusiyyətlərinin çoxundan məhrum idi.
Fira
Sosial şəbəkələr bütün fərdlərin içərisinə daxil olduğu virtual bir mədəniyyət görünüşünə artıq qovuşub. Milyonlarla, hətta milyardlarla vətəndaşı olan bu sosial şəbəkələr zaman içərisində müxtəlif dəyişikliklərə gedib. Bir zamanlar Facebook-da qapaq fotoşəkili xüsusiyyəti çıxdığında bir çox adam bu xüsusiyyətə keçməmək üçün sonuna qədər müqavimət göstərmişdi. Yaxşı yaşayan bir varlıq kimi dəyişən hətta zamanı gəldiyində ölən bu sosial şəbəkələr ilk ortaya çıxdığında necə görünürdü?
Teach.az sizə dəyişən və eyni zamanda inkişaf edən sosial şəbəkələri təqdim edir:
Facebook ya da orijinal adıyla The Facebook, bir çoxumuzun ilk ictimai şəbəkə təcrübəsini yaşamasını təmin edən Mark Zuckerbergin milyardlıq ölkəsidir. Ən məşhur xüsusiyyəti sol üst küncdə olan adsız üz olan Facebook zaman içində elə çox dəyişdi ki, bu dəyişikliyi təqib etmək olduqca çətin oldu. Bu arada bu adsız üzün daha sonra Al Paçinonun manipulyasiya edilmiş bir görüntüsü olduğu deyildi. Facebookun ilk versiyasına daxil etdikdə qarşınızda yalnız bir qarşılama səhifəsi çıxırdı.
Facebook padşahlığının bir başqa ictimai ölkəsi olan İnstagram ilk çıxdığında il 2011-ci il idi. O tarixlərdə şirkət tərəfindən təyin olunan logo tam 5 il ərzində dəyişməyib və ən sonunda 2016-ci ildə indiki halını alıb. Proqramdakı yenilənmələr əlbəttə Logoda olduğu qədər yavaş olmadı, bir çox yeni filtr əlavə edildi və forma-dəyişikliklər davamlı edildi.
Uber
Hələ bir çoxumuzun test edə bilmədiyi Uber səfəri və şirkət haqqında çıxan söz-söhbətlər olduqca məşhur bir mövqedə yol alıb. Uber ilk çıxdığında həqiqətən pis bir yer alan logoya sahib idi. Uber tətbiqi ilk versiyasında kredit kartı məlumatları və mövqe kimi təməl məlumatları ehtiva edirdi.
Snapchat
İlk çıxdığında böyük küləklər əsdirən Snapchat daha sonra bu küləkləri fırtınaya çevirə bilmədi və Facebook və Instagram kimi digər sosial şəbəkələrin gerisində qaldı. Fotoşəkilli mesajlaşma tətbiqinin orijinal versiyasında daha az variant var idi. Başqa bir deyişlə filtr ya da Bitmoji çıkartmaları tapılmırdı. Şirkət daha sonra etdiyi müdrik hərəkətlərlə xatiri sayılar bir estetik görünüşə qovuşdu.
Tinder
Tinder-in ilk versiyası ən məşhur xüsusiyyəti olan sürüşdürmə funksiyasından məhrum olaraq ortaya çıxmışdı. Tinder qurucu ortağı və baş strategiya məsulu Jonathan Badeen, Aprel 2016-da ki VentureBeat Mobil zirvəsində bu sürüşdürmə funksiyasının bir kart dəstəsindən ilhamlandığını söyləyib.
Əvvəli ən çox dərdə girən ictimai şəbəkələrin başında gələn Twitterin 2006-cı ildə ortaya çıxan orijinal halıyla bənzərlik göstərən tək xüsusiyyəti təqdim hissəsidir. Saytın imza halına gələn quşun əlavə olunmasını əvvəl ilk logo 2012-ci ildə 15 dollara satın alınıb və zaman içində estetikləşdirilmə kontekstində dəyişib.
Spotify
İsveç mərkəzli musiqi tətbiqi 2011-ci ildə ABŞ-da "Kompüter və telefonunuzda çalmağa hazır milyonlarla parça" şüarıyla fəaliyyətə girib.
YouTube
YouTube 2005-ci ildə qurulduğunda, çox sadə bir video paylaşım qabiliyyətinə sahib idi. Keyfiyyət səviyyəsi üçün yalnız bir variant var idi və bu gün bütün gününüzü içərisində keçirən xüsusiyyətlərinin çoxundan məhrum idi.
Fira