Dünyanın ən yaxşı 8 firmasının ən müvəffəqiyyətsiz 8 məhsulu

Dünyanın ən yaxşı 8 firmasının ən müvəffəqiyyətsiz 8 məhsulu

Bir məhsulu bazara çıxarmaq həqiqətən çətindir. Yeni nəsil məhsullarının 3 %-dən daha azı, 50 milyon dollarlıq kvotanı aşa bilir.

Teach.az sizlərə bu an bu yüzdə üçlük nəhənglərdəki adların bir zamanlar bazara çıxardığı ən pis məhsulları sıraladı:

New Coke (1985)



80-ci illərin başından etibarən içki nəhəngi Coca Cola, taxtını Pepsi-yə buraxmaq məcburiyyətində qalacaqdı. 'Pepsi dequstasiya' reklamları da bunda böyük bir rola sahib idi. Coca Cola, buna dözə bilməyib və dadı daha çox Pepsi-yə bənzəyən bir məhsul yaratmağa qərar verib. New Coke-un dadının əslində çox da yaxşı olmadığı ortaya çıxıb. Coke bir həftə sonra bundan imtina edib və köhnə düsturuna geri dönüb. Yeni içkilərini isə Coca Cola Classic adını layiq görüblər.

Pepsi A.M. ve Crystal Pepsi (1989, 1992)



1989-ci ildə Pepsi, Pepsi AM ilə nahar süfrələrinə içəcəyini daxil etməyi hədəfləyib. Bu parlaq fikirləri yalnız bir il davam edib. 1992-ci ildə Pepsi, bu dəfə fərqli bir kola fikri ilə daha gəlib: 'Kristal Pepsi'. 93-ci ildə bu fikir tarixə basdırılıb. Pepsi, 2016-ci ildə Kristal Pepsi-ni təkrar tanıdıb. Həqiqətən qəribə bir strategiyadır.

RJ Reynolds Tüstüsüz Siqaret (1989)



Yenə 80-ci illərdə siqaret əleyhdarı təbliğatlar alovlanınca RJ Reynolds, yeni bir məhsula 325 milyon sərmayə edib: tüstüsüz siqaret. Cihaz işləməyib və onsuz da insanlar da satın almırdı. Məhsul, 4 ay sonra duman olub gedib.

Microsoft Bob (1995)



Bill Gatesin yoldaşı Melinda tərəfindən idarə olunan bir layihə olan Microsoft Bob, bazara çıxdıqdan bir il sonra ortadan yoxa çıxıb. Windows bunun istifadəçi dostu bir Microsoft olmasını hədəfləyirdi.

Nintendo Virtual Boy (1989)



Virtual həqiqət texnologiyasının ilk addımlarından olan Virtual Boy, vədlərindən çox daha fərqli bir cihaz idi. Oyunlar, standart konsol oyunlarından çox daha az fərqli idi. Virtual Boy, normal bir konsoldan yalnız bir addım daha yaxşı qrafikalara sahib idi. Nintendonun bu cihazı 1 milyon bölmənin altında satılıb.

Mobil ESPN (2006)



Yanvar 2006-cı ildə tanıdılan Mobil ESPN, 2006-ci ilin Amp'd Mobile, Helio, Disney Mobile və digər telefonlar ehtiva edən 'mobil virtual şəbəkə operatorlarının' bir dəstəkçisi olub. ESPN-nin hədəfi yalnız xüsusi ESPN məzmunu və videosu təqdim edən bir telefon satmaq idi. ESPN kanallarını təqdim edən telefon, Sanyo adı altında satılacaqdı, ancaq telefonun 400 dollar olması və məhsul lansmanlarında şirkətin tək cihaz tanıtması telefonu kimsənin almamasına səbəb olub.

HD-DVD (2006)



Toshiba tərəfindən yüksək keyfiyyətli medialar üçün satılan bu məhsulla hər evdə qarşılaşmaq mümkündür. Bu məhsul, Microsof Xbox 360 tərəfindən də dəstəklənib. Ancaq Sony-nin liderliyindəki Blu-Ray texnologiyasının çıxmasıyla Warner Bros.-un artıq HD-DVD istifadə etməyəcəyini eşitdirməsi, məhsul satışlarını ciddi miqdarda azaldıb. Play Station 3ün bazara çıxarılmasından sonra isə Toshiba bu məhsulları artıq çıxarmayacağını bildirib.

Google Lively (2008)



'Second Life' adlı oyunu xatırlayırsınızmı? Google, bilmirik nədəndir 'Second Life' adlı online oyunla özünü yarıştırmak istəyib. Oyuna bənzəyən, ancaq özünüzə aid virtual bir dünya qurmanızı təmin edən bu oyunla rəqabət etməyə çalışan Google, 2008-ci ilin iyul ayında Second Lifes-ı fərqli bir versiyonunu yaradıb.

Fira