Volkswagenin şüarı 6 il sonra dəyişir
Volkswagen, ana şirkətinin nəzdində Audi, Skoda, Seat, Lamborghini, Porsche, Bugatti və Bentley kimi fimalara sahib dünyanın ən böyük avtomobil şirkəti mövqeyindədir. Əlbəttə bu qrupun içərisində ən çox avtomobil satılan firma yenə Volkswagenin şüarını daşıyanlardır.
Teach.az xəbər verir ki, Volkswagenin 1939-ci ildən bəri istifadə etdiyi şüarlar bu şəkildə idi:
Görüldüyü üzrə indiki vaxtda çıxarılan avtomobillərin şüarları, 2012-ci ildə təyin olunan yeni dizaynla birlikdə gəlir. Lakin yaşanacaq yeni şüar dəyişikliyi bu günə qədər olan dəyişmələrdən çox fərqli bir məqsəd ehtiva edir.
Tesla kimi yalnız elektrikli avtomobillərə sıxlaşan firmaların sayı artır. Bu da ənənəvi avtomobil istehsalçılarını məcbur edən bir faktordur. Əgər kifayət qədər tədbir alınmazsa Tesla kimi firmalar, Volkswagen kimi nəhənglərin yerini olduqca sürətlə alacaqlar. Digər tərəfdən Volkswagen kimi firmaların dəyişmə etməsi də olduqca çətindir. Bir anda bütün qalıq yanacaqlı mühərrik və avtomobil istehsal təsislərini elektrikli avtomobil təsislərinə çevirmək çətindir. Bu səbəblə Volkswagen, çevrilmə üçün uzun müddətli bir plan hazırlayıb.
Edilən planlardan ilki, markanın yeni bir şəxsiyyətə qovuşmasını təmin etməkdir. Yeni bir şəxsiyyət üçün də hər zaman ən təsirli yol şüar dəyişməsindən başlamaqdır. Volkswagen, elektrikli vasitələrlə əlaqədar planını, yeni şəxsiyyət işləriylə birləşdirir və yeni elektrik vasitələri üçün şüarını dəyişdirir. Volkswagen Marketinq Direktoru Jochen Sengpiehl-ə görə gələcək ildən etibarən elektrikli avtomobillərdə yeni Volkswagen şüarı olacaq. Şüarın dizayn prosesi davam edir.
Fira
Teach.az xəbər verir ki, Volkswagenin 1939-ci ildən bəri istifadə etdiyi şüarlar bu şəkildə idi:
Görüldüyü üzrə indiki vaxtda çıxarılan avtomobillərin şüarları, 2012-ci ildə təyin olunan yeni dizaynla birlikdə gəlir. Lakin yaşanacaq yeni şüar dəyişikliyi bu günə qədər olan dəyişmələrdən çox fərqli bir məqsəd ehtiva edir.
Tesla kimi yalnız elektrikli avtomobillərə sıxlaşan firmaların sayı artır. Bu da ənənəvi avtomobil istehsalçılarını məcbur edən bir faktordur. Əgər kifayət qədər tədbir alınmazsa Tesla kimi firmalar, Volkswagen kimi nəhənglərin yerini olduqca sürətlə alacaqlar. Digər tərəfdən Volkswagen kimi firmaların dəyişmə etməsi də olduqca çətindir. Bir anda bütün qalıq yanacaqlı mühərrik və avtomobil istehsal təsislərini elektrikli avtomobil təsislərinə çevirmək çətindir. Bu səbəblə Volkswagen, çevrilmə üçün uzun müddətli bir plan hazırlayıb.
Edilən planlardan ilki, markanın yeni bir şəxsiyyətə qovuşmasını təmin etməkdir. Yeni bir şəxsiyyət üçün də hər zaman ən təsirli yol şüar dəyişməsindən başlamaqdır. Volkswagen, elektrikli vasitələrlə əlaqədar planını, yeni şəxsiyyət işləriylə birləşdirir və yeni elektrik vasitələri üçün şüarını dəyişdirir. Volkswagen Marketinq Direktoru Jochen Sengpiehl-ə görə gələcək ildən etibarən elektrikli avtomobillərdə yeni Volkswagen şüarı olacaq. Şüarın dizayn prosesi davam edir.
Fira