40.000 dollarlıq kamera niyə bu qədər bahalıdır?
Bilirsiniz ki yaxşı bir kamera xərc olaraq da digərlərindən bir az daha fərqli bir etiket qiymətinə sahib ola bilər. Ancaq bu kamera 40.000 dollarlıq xərci ilə fantastik görünür.
Hasselblad H6D-100C, bir obyektiv olmadan 33.000 dollara qiyməti olan 100 megapiksel orta formatlı bir DSLR olaraq qarşımıza çıxa bilər. Bu qiymətli kameranın üzərinə bir də Hasselblad H linzaları əlavə etsəniz, xərc 40.000 dollara çataraq avtomobil qiymətinə bərabər olur . Bu vəziyyəti araşdıran Tyler Stalman, 5 dəqiqəlik bir videoda bir kameranın necə bu qədər bahalı olduğunu anlamağa çalışır.
Stalman videosunda, az saydakı professional fotoqrafın Hasselblad H6D-100C kimi bir kameranın dəqiqliyində və görünüş keyfiyyətinə ehtiyacı ola biləcəyini də vurğulayır. Bunun səbəbi nəhəng billboard reklamları üçün belə daha az keyfiyyətli görüntü verən kameralar kifayətdir. Bunu aydınlaşdırmaq üçün nümunə verək: Apple-ın Shot kampaniyası yalnız 12 megapiksellik kamera ilə uğurla çəkilə bilmişdi.
Əslində, bir kamera üçün belə yüksək qiymət vermək lazım deyil. Əlbəttə buna ehtiyacı olanlar vardır ki, məhsul istehsal edildi ancaq bənzər xüsusiyyətlərin bir çoxu da daha uyğun qiymətli bir kamerada ola bilər. Əgər siz də ən son texnologiyanı araşdıran bir kamera sevər deyilsinizsə, 40.000 dollarlıq kamera yerinə daha uyğun qiymətli məhsullar ilə işinizi görə bilərsiniz.
Mövzu haqqında nə düşünürsünüz? Sizcə bir kameraya bir avtomobilin pulunu verməyə dəyərmi?
sh
Hasselblad H6D-100C, bir obyektiv olmadan 33.000 dollara qiyməti olan 100 megapiksel orta formatlı bir DSLR olaraq qarşımıza çıxa bilər. Bu qiymətli kameranın üzərinə bir də Hasselblad H linzaları əlavə etsəniz, xərc 40.000 dollara çataraq avtomobil qiymətinə bərabər olur . Bu vəziyyəti araşdıran Tyler Stalman, 5 dəqiqəlik bir videoda bir kameranın necə bu qədər bahalı olduğunu anlamağa çalışır.
Stalman videosunda, az saydakı professional fotoqrafın Hasselblad H6D-100C kimi bir kameranın dəqiqliyində və görünüş keyfiyyətinə ehtiyacı ola biləcəyini də vurğulayır. Bunun səbəbi nəhəng billboard reklamları üçün belə daha az keyfiyyətli görüntü verən kameralar kifayətdir. Bunu aydınlaşdırmaq üçün nümunə verək: Apple-ın Shot kampaniyası yalnız 12 megapiksellik kamera ilə uğurla çəkilə bilmişdi.
Əslində, bir kamera üçün belə yüksək qiymət vermək lazım deyil. Əlbəttə buna ehtiyacı olanlar vardır ki, məhsul istehsal edildi ancaq bənzər xüsusiyyətlərin bir çoxu da daha uyğun qiymətli bir kamerada ola bilər. Əgər siz də ən son texnologiyanı araşdıran bir kamera sevər deyilsinizsə, 40.000 dollarlıq kamera yerinə daha uyğun qiymətli məhsullar ilə işinizi görə bilərsiniz.
Mövzu haqqında nə düşünürsünüz? Sizcə bir kameraya bir avtomobilin pulunu verməyə dəyərmi?
sh