Facebook, şəffaflıq və etibarlılıq üçün yeni addımlar atdı!

Facebook, şəffaflıq və etibarlılıq üçün yeni addımlar atdı!

Facebook, son dövrdə o qədər çox skandalla mübarizə aparır ki, yığışdırmağa haradan başlayacağını bilmək çətindir. Ancaq ötən günlərdə edilən bir açıqlama ilə reklam mövzusunda əhəmiyyətli dəyişikliklərə gediləcəyi ifadə edildi.

Facebook, məlumatların təhlükəsizliyi və gizliliyi baxımından çox etibarı itirdi. Son dövrdə yaşanan bir çox inkişaf, sosial media nəhənginin dəyər itirməsinə səbəb oldu. Amma imtina etməyi düşünməyən şirkət, məhkəmə prosesini davam etdirərkən itirilən güvənin bərpa edilməsi üçün işlər görür. Bütün ittihamları qəbul edən və onların hamısı haqqında ətraflı izahat verən səlahiyyətli şəxslər onların səhvlərini aldıqları addımlarla bərpa etməyi planlaşdırırlar.

Link: https://www.facebook.com/facebook/videos/10157262455526729/

Ən son yenilik platformada təqdim olunan reklamlarla bağlıdır. Qısa müddət içində tətbiqə qoyulacaq yenilik, bütün siyasi reklamların etiketləmə və eyni zamanda kim tərəfindən verildiyini göstərilməsi üzərinə qurulmuşdur. Bu sayədə istifadəçilər gördükləri reklamların ödənişini kimin ödədiyini, sahibinin kim olduğunu açıqca görə biləcək. Seçki dövründə yayımlanan reklamların və paylaşılan məlumatların ortaya çıxardığı böhranın bu şəkildə qarşısını ala biləcəyini düşünən şirkət, 'gələcəkdə ola biləcək yeni istismarların bu şəkildə qabağına keçiləcəyini' müdafiə edir.



Eyni zamanda platformdaki səhifələrə dair əhəmiyyətli inkişaflar üzərində də çalışılır. Facebook'da var olan və geniş kütlələr təqib edilən səhifələrin arxasında kim olduğu doğrulanacaq. Bu doğrulama üçün reklam verənlər və səhifə idarəçiləri bir şəxsiyyət və ünvan məlumatı verəcək. Facebook isə doğrulama üçün ünvana bir poçt göndərəcək. Poçtda kod ilə doğrulama əməliyyatı tamamlanacaq. Bununla yanaşı, reklam verənlər, hansı quruluşu, şirkəti və ya namizədi təmsil etdiklərini də ifadə etmək məcburiyyətində olacaq.


sh