Xiaomi, Samsung-u öz silahıyla vurdu
Təxminən bir neçə il əvvəl bazarda boy göstərməyə başlayan və asan asan heç kimin bu səviyyələrə gələcəyini təxmin etmədiyi şirkətlərdən biri olan Xiaomi, Hindistanda son altı ayda heç bir istehsalçının edə bilmədiyi bir şeyi bacarıb.
Teach.az xəbər verir ki, Çinli istehsalçı dünyanın ən böyük bazarlarından birində liderlik kreslosuna oturub. Şirkət 2016-ci ildə Hindistan bazarına girdiyində işləri yaxşı getmirdi. Ancaq şirkət pis gedişdən tez dərs çıxarıb və Samsungun iş modelini nümunə götürməyə başlayıb və sürətlə yüksəlişə keçib. Nəticə olaraq Xiaomi Hindistandakı ən böyük ağıllı telefon markası halına gəlib. Başqa bir deyişlə Samsung öz oyununda məğlub olub.
Samsung, davamlı büdcə seqmentində ondan çox telefon bazara sürərək satışlarını artırmağa çalışır. Məsələn Apple hər il bir neçə model çıxararkən Samsung, S, A, J seriyasından bir çox telefon bazara sürür. Bu telefonlardan çoxu az qala eyni xüsusiyyətlərdə olsa da Samsung bu şəkildə bazara nəzarət edir. Xiaomi-nin də bu sıralar etdiyi tam olaraq bu deyə bilərik. Ötən 6 ay ərzində Android One əsaslı Mi A1, selfie mərkəzli Redmi Y1 və Y1 Lite, giriş səviyyəsi Redmi 5A, Redmi Note 5 və Redmi Note 5 Pro'nun lansmanlarını izlədik və bu telefonların hamısı xatiri sayılar satış rəqəmlərinə çatıb. Digər tərəfdən şirkət 27 Martda smartfonu Mi Mix 2S-i tanıtmağı hədəfləyir.
Ancaq Xiaomi-nin Hindistan üçün açar bir problemi də var: məhsul yetişdirməmə. Şirkət bir çox xüsusiyyətiylə telefonlarını satışa təqdim edərkən bunları müştərilərə çatdırmaqda problem yaşayır. Son olaraq Redmi Note 5 Pro 2 milyon qeydə almasına baxmayaraq 300 min dənə olduğu üçün problemlər çıxmasına səbəb olub. Bu vəziyyəti düzəltmək üçün Xiaomi-nin daha çox çalışması lazımdır.
Xiaomi-nin son iki ildə fokuslandığı bir digər şey də yerli istehsaldır. Hindistan hökuməti, ölkəyə idxal edilən telefonlara vergi tətbiq etməklə birlikdə, şirkətlər üzərində təsirli bir şəkildə rəqabət etmək üçün yerli fabriklər qurur. Xiaomi-nin onsuz Hindistanda iki fabriki var və bütün Redmi telefonlar yerli olaraq çıxarılır. Üçüncü bir fabrik üçün də işlər davam edərkən müstəqil bir poweban istehsalçısı də investisiya edilir.
Samsung, bir müddətdir yerli olaraq çıxarılan telefonlar sataraq, yerli istehsalçıya ciddi olaraq düşünən ilk şirkət idi. Qiymətləndirmə söz mövzusu olduğunda bunu ayrı bir üstünlük təmin edən şirkət Galaxy S9+-u, keçən ilki Galaxy S8 ilə eyni qiymətdən satışa təqdim edib. Xiaomi də eyni yolu izləyərək yoluna davam edir.
Xiaomi ayrıca Hindistandakı Mi TV ardıcıllığının lansmanı ilə portföyünü genişləndirir. Xiaomi telefonlarını istifadə edən kəslər cihazın satışa çıxmasını maraqla gözləyir.
Fira
Teach.az xəbər verir ki, Çinli istehsalçı dünyanın ən böyük bazarlarından birində liderlik kreslosuna oturub. Şirkət 2016-ci ildə Hindistan bazarına girdiyində işləri yaxşı getmirdi. Ancaq şirkət pis gedişdən tez dərs çıxarıb və Samsungun iş modelini nümunə götürməyə başlayıb və sürətlə yüksəlişə keçib. Nəticə olaraq Xiaomi Hindistandakı ən böyük ağıllı telefon markası halına gəlib. Başqa bir deyişlə Samsung öz oyununda məğlub olub.
Samsung, davamlı büdcə seqmentində ondan çox telefon bazara sürərək satışlarını artırmağa çalışır. Məsələn Apple hər il bir neçə model çıxararkən Samsung, S, A, J seriyasından bir çox telefon bazara sürür. Bu telefonlardan çoxu az qala eyni xüsusiyyətlərdə olsa da Samsung bu şəkildə bazara nəzarət edir. Xiaomi-nin də bu sıralar etdiyi tam olaraq bu deyə bilərik. Ötən 6 ay ərzində Android One əsaslı Mi A1, selfie mərkəzli Redmi Y1 və Y1 Lite, giriş səviyyəsi Redmi 5A, Redmi Note 5 və Redmi Note 5 Pro'nun lansmanlarını izlədik və bu telefonların hamısı xatiri sayılar satış rəqəmlərinə çatıb. Digər tərəfdən şirkət 27 Martda smartfonu Mi Mix 2S-i tanıtmağı hədəfləyir.
Ancaq Xiaomi-nin Hindistan üçün açar bir problemi də var: məhsul yetişdirməmə. Şirkət bir çox xüsusiyyətiylə telefonlarını satışa təqdim edərkən bunları müştərilərə çatdırmaqda problem yaşayır. Son olaraq Redmi Note 5 Pro 2 milyon qeydə almasına baxmayaraq 300 min dənə olduğu üçün problemlər çıxmasına səbəb olub. Bu vəziyyəti düzəltmək üçün Xiaomi-nin daha çox çalışması lazımdır.
Xiaomi-nin son iki ildə fokuslandığı bir digər şey də yerli istehsaldır. Hindistan hökuməti, ölkəyə idxal edilən telefonlara vergi tətbiq etməklə birlikdə, şirkətlər üzərində təsirli bir şəkildə rəqabət etmək üçün yerli fabriklər qurur. Xiaomi-nin onsuz Hindistanda iki fabriki var və bütün Redmi telefonlar yerli olaraq çıxarılır. Üçüncü bir fabrik üçün də işlər davam edərkən müstəqil bir poweban istehsalçısı də investisiya edilir.
Samsung, bir müddətdir yerli olaraq çıxarılan telefonlar sataraq, yerli istehsalçıya ciddi olaraq düşünən ilk şirkət idi. Qiymətləndirmə söz mövzusu olduğunda bunu ayrı bir üstünlük təmin edən şirkət Galaxy S9+-u, keçən ilki Galaxy S8 ilə eyni qiymətdən satışa təqdim edib. Xiaomi də eyni yolu izləyərək yoluna davam edir.
Xiaomi ayrıca Hindistandakı Mi TV ardıcıllığının lansmanı ilə portföyünü genişləndirir. Xiaomi telefonlarını istifadə edən kəslər cihazın satışa çıxmasını maraqla gözləyir.
Fira