Coca-Cola, 130 illik ənənəsini bir kənara qoyaraq spirtli içki istehsal edəcək!
Yaponiyadakı alkopop dəliliyini fürsət bilən Coca-Cola, aşağı spirtli içkilər istehsal edərək 130 illik spirtsiz içki istehsal etməmə ənənəsini pozacaq.
Dünyada ən çox istehlak edilən içki olma ünvanını daşıyan Coca-Cola, 130 illik spirtsiz içki çıxarma ənənəsinə son vermək üzrədir. Yaponiyada partlama edən 'alkopop' adındakı spirtli meyvəli limonadların su kimi istifadə edilməsi, Amerika mərkəzli içki istehsalçısı üçün bir fürsət oldu.
Spirt nisbəti 3% ilə 8% arasında dəyişən alkopoplar üçün çox aşağı miqdar spirtə malik olan meyvə aromalı limonadlar deyə bilərik. Spirtli içki reyonlarında sərgilənən bu içkilər elə yüksək satış nisbətlərinə sahiblər ki, Yapon içki istehsalçıları yüzlərlə yeni dad axtarışına girmiş vəziyyətdədirlər.
[img]https://teach.az/uploads/images/full/2018/03/07/35d9dac0ef200f61477729b60de6fa45.jpeg[/img
Dünyanın demək olar ki, hər bölgəsində loqosu ilə tanınan Coca-Cola, Yaponiyadakı bu alkopop çılgınlığından öz payına düşəni almağı hədəfləyir. Coca-Cola Yaponiyanın prezidenti Jorge Garduño bu mövzuda etdiyi açıqlamada, "Daha əvvəl aşağı spirt kateqoriyasında heç bir təcrübəmiz yox idi. Bu, əsas sahəmiz xaricində yeni imkanlardan istifadə etməyə davam etdiyimizin bir nümunəsidir."dedi.
Coca-Colanın çıxaracağı alkopopların Yaponiya xaricində satışa təqdim edilməsi gözlənilmir. Lakin dünya səviyyəsində qazlı içkilərə qarşı cəmiyyətin məlumatlanması, Coca-Cola kimi nəhəng qazlı içki istehsalçılarını yeni axtarışlar içinə salır. Şirkət daha əvvəl su və çay şirkətlərini satın almışdı.
sh
Dünyada ən çox istehlak edilən içki olma ünvanını daşıyan Coca-Cola, 130 illik spirtsiz içki çıxarma ənənəsinə son vermək üzrədir. Yaponiyada partlama edən 'alkopop' adındakı spirtli meyvəli limonadların su kimi istifadə edilməsi, Amerika mərkəzli içki istehsalçısı üçün bir fürsət oldu.
Spirt nisbəti 3% ilə 8% arasında dəyişən alkopoplar üçün çox aşağı miqdar spirtə malik olan meyvə aromalı limonadlar deyə bilərik. Spirtli içki reyonlarında sərgilənən bu içkilər elə yüksək satış nisbətlərinə sahiblər ki, Yapon içki istehsalçıları yüzlərlə yeni dad axtarışına girmiş vəziyyətdədirlər.
[img]https://teach.az/uploads/images/full/2018/03/07/35d9dac0ef200f61477729b60de6fa45.jpeg[/img
Dünyanın demək olar ki, hər bölgəsində loqosu ilə tanınan Coca-Cola, Yaponiyadakı bu alkopop çılgınlığından öz payına düşəni almağı hədəfləyir. Coca-Cola Yaponiyanın prezidenti Jorge Garduño bu mövzuda etdiyi açıqlamada, "Daha əvvəl aşağı spirt kateqoriyasında heç bir təcrübəmiz yox idi. Bu, əsas sahəmiz xaricində yeni imkanlardan istifadə etməyə davam etdiyimizin bir nümunəsidir."dedi.
Coca-Colanın çıxaracağı alkopopların Yaponiya xaricində satışa təqdim edilməsi gözlənilmir. Lakin dünya səviyyəsində qazlı içkilərə qarşı cəmiyyətin məlumatlanması, Coca-Cola kimi nəhəng qazlı içki istehsalçılarını yeni axtarışlar içinə salır. Şirkət daha əvvəl su və çay şirkətlərini satın almışdı.
sh