2017-ci ildə ən çox satılan notebooklar
TrendForce tərəfindən 2017-ci ilə dair qlobal noutbuk bazarında satışların talonu açıqlandı. Bəs, 2017-ci ildə ən çox noutbuk satan şirkət hansı oldu?
2017-ci ildə 164,7 milyon dizüstü kompüter satıldı!
Bazar araşdırma şirkətinin hesabatına görə, ötən il içərisində 164.7 milyon ədədlik satış reallaşdırıldı. Ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə bu göstərici 2,1 faiz, o cümlədən 0,7 faiz artım müşahidə olunub. HP yenə də zirvəni əlində saxlayaraq 22,4% payın sahibi oldu. 2016 ilə müqayisədə yüzdə 10,5 artımla 40 milyon ədəd satışla yeni bir mərhələ baş verdi.
Lenovo, illik yüzdə 4,9 nisbətində gerilədi. Asiya və Avropada satışlar artarkən bazar payı yüzdə 20,2'ye gerilədi. Şimali Amerika hökuməti tərəfindən tenderə alınan və Chromebook satışlarında müvəffəq olan Dell, qlobal daşınmalarını yüzdə 0,5 artırdı. Üçüncü yeri tutan şirkət 15,2�zar payına malikdir.
2017-ci ilin ikinci rübündə yenilənən MacBook Pro Apple-a 18% artımın artmasına kömək etdi və şirkət bütün laptop markaları arasında ən yüksək artım səviyyəsinə çatdı. Şirkətin bazar payı 2016-cı ildəkindən 1,3 faiz artaraq 9,6 faiz təşkil edib. Bu sayədə Apple Asus-u keçərək dördüncü sıranın yeni sahibi oldu.
Son illərdə, ASUS, aşağı gəlirli modellər istehsal etmək üçün məhsul strategiyasını dəyişdi. Bu da şirkətin yüklənməsinə təsir göstərmişdir. Şirkətin bazar payı yüzdə 9.5'e gerilədi və bir sıra geriləmə ilə beşinciliyə düşdü. Son olaraq Acer isə Chromebook bazarında aqressiv bir strategiya izlərkən bazar payınının 8 %-ni tutdu.
shrn.
2017-ci ildə 164,7 milyon dizüstü kompüter satıldı!
Bazar araşdırma şirkətinin hesabatına görə, ötən il içərisində 164.7 milyon ədədlik satış reallaşdırıldı. Ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə bu göstərici 2,1 faiz, o cümlədən 0,7 faiz artım müşahidə olunub. HP yenə də zirvəni əlində saxlayaraq 22,4% payın sahibi oldu. 2016 ilə müqayisədə yüzdə 10,5 artımla 40 milyon ədəd satışla yeni bir mərhələ baş verdi.
Lenovo, illik yüzdə 4,9 nisbətində gerilədi. Asiya və Avropada satışlar artarkən bazar payı yüzdə 20,2'ye gerilədi. Şimali Amerika hökuməti tərəfindən tenderə alınan və Chromebook satışlarında müvəffəq olan Dell, qlobal daşınmalarını yüzdə 0,5 artırdı. Üçüncü yeri tutan şirkət 15,2�zar payına malikdir.
2017-ci ilin ikinci rübündə yenilənən MacBook Pro Apple-a 18% artımın artmasına kömək etdi və şirkət bütün laptop markaları arasında ən yüksək artım səviyyəsinə çatdı. Şirkətin bazar payı 2016-cı ildəkindən 1,3 faiz artaraq 9,6 faiz təşkil edib. Bu sayədə Apple Asus-u keçərək dördüncü sıranın yeni sahibi oldu.
Son illərdə, ASUS, aşağı gəlirli modellər istehsal etmək üçün məhsul strategiyasını dəyişdi. Bu da şirkətin yüklənməsinə təsir göstərmişdir. Şirkətin bazar payı yüzdə 9.5'e gerilədi və bir sıra geriləmə ilə beşinciliyə düşdü. Son olaraq Acer isə Chromebook bazarında aqressiv bir strategiya izlərkən bazar payınının 8 %-ni tutdu.
shrn.