Ən bilinən markaların şüarlarında gizlənmiş 10 gizli simvol

Ən bilinən markaların şüarlarında gizlənmiş 10 gizli simvol

Həyatımız çox müxtəlif sirlərlə dolu və hamısının həll edilməsi mümkün deyil. Sıxlıqla qarşılaşdığınız kola qutusu, kompüterin güc düyməsinə yada şokolad paketinin içərisinə gizlənmiş bir gizli mesaj ola biləcəyindən daha əvvəl şübhələndinizmi? Əslində dizaynerlər ümumiyyətlə məşhur markalara aid bir şeylər edərkən kiçik detallar əlavə də laqeyd yanaşmırlar. Bu xəbərimizdə sizlərə dizaynerlər tərəfindən məşhur markaların və hər kəs tərəfindən istifadə edilən cihazların içərisinə yerləşdirilmiş gizli simvolları paylaşacağıq.

Teach.az sizə hər gün istifadə etdiyimiz əşyalardakı və marka şüarlarındakı 10 gizli simvolu siyahılayıb.



Hər yeni ildə çıxarılan xüsusi coca-cola qutularındakı ayının gözləri qapaq şəklindən ibarətdir və burnunda nəfəs dəliyi yerinə şüşə rəsmi var.



Usb kabellərdə olan şüarlara, gücü simvollaşdırma edən Neptun üçbucağından ilhamlanıblar.



Hyundai şüarının markanın baş hərfini simvollaşdırma etdiyi düşünülür. Əslində bu logo müştəriylə əl sıxışan bir satıcını təmsil edir.



Kompüterin açma / bağlama düyməsi, bütün kodların meydana gəldiyi ikitərəfli (binary) say sistemindəki 1 və 0 saylarından meydana gəlir.



Toblerone paketlerindeki dağ şüarında gizli ayı şəkili.



NBC şüarındakı 6 fərqli rəngdən ibarət olan yelpik, əslində bir tovuz quşu və şirkətin 6 hissəsini işarələyir.



Kosmetika məhsullarının arxasında iştirak edən açıq qapaq simvolu istifadə edilməyə başladıqdan sonra neçə ay ömrü olduğunu göstərir.



Başlanğıcda təyyarə mühərrikləri istehsal etməyə başlayan BMW-nin şüarı, səma və pərvanəni işarələyir. Daha sonra bu şüarı dəyişdirməyən firma tarixinə avtomobil istehsal edərək davam edib.



Bu məşhur internet saytının ən əhəmiyyətli xüsusiyyəti bəyəndiyiniz şəkilləri yığmaq və Pin etmək (iynəylə təmin) bu səbəblə baş harfindeki "P" hərfi iynə şəklindən ibarətdir.

Fira