Köhnə işçiləri texnologiya nəhənglərinə qarşı mübarizə başladıb

Köhnə işçiləri texnologiya nəhənglərinə qarşı mübarizə başladıb

Google və Facebookun köhnə işçiləri, ictimai medianın mənfi təsirlərinə diqqət çəkmək üçün milyonlarla dollarlıq bir kampaniya başladıb.

Teach.az xəbər verir ki, əldə olunan məlumatlara görə The Truth About Tech (Texnologiya Haqqındakı Gerçək) adlı kampaniya ilə, ağıllı telefon istifadə edən uşaq üçün daha möhkəm qoruma və internet nəhənglərinin ictimai media asılılığının qarşısını almaq üçün daha çox addım atmaları istənir. Kampaniya çərçivəsində ABŞ-dakı 55 min məktəbə ictimai medianın təsirlərini izah edən materiallar göndəriləcək. Bir digəri isə ictimai media tətbiqlərini həddindən artıq istifadənin depressiya kimi təhlükələrinə diqqət çəkən reklam təqdim etməkdir. Bunlar üçün isə 50 milyon dollarlıq büdcə ayrılacaq.

İki qanun layihəsinin dəstəklənməsi də kampaniyanın hədəfləri arasında iştirak edir. Bunlardan biri, texnologiyanın uşaqların sağlamlığı üzərindəki təsirlərinə istiqamətli bir araşdırma edilməsidir. Bir zamanlar Google-un etik məsləhətçilərindən Tristan Harris, qəzetə internet şirkətlərinin günümüzdəki təsirlərindən narahatlıq duyduğunu söyləyib.

"İki milyard adamın (Google-un mərkəzindəki) 50 adam tərəfindən istiqamətləndirildiyi düşüncəsi ... Kimsə bunun haqqında danışmır" deyib.

Kampaniya Humanitar Texnologiya Mərkəzi (The Center for humane Technology) və uşaq üçün etibarlı texnologiya təmin edilməsi üçün mübarizə edən Ümumi mənada (Common Sense) adlı bir qeyri-hökumət təşkilatı tərəfindən icra edilir.

Humanitar Texnologiya Mərkəzi, Facebookun qurucusu Mark Zuckerbergin bir zamanlar müşaviri olan Roger McNamee və Mozilla şirkətinin köhnə işçiləri tərəfindən dəstəklənir.

Qrupun internet saytında "Cəmiyyətimiz texnologiya tərəfindən qəsb edilir. Diqqətimizi çəkmək üçün başlayan yarış artıq cəmiyyətimizin dirəklərini yox edir: ağıl sağlamlığı, demokratiya, ictimai əlaqələr və uşaqlarımız" ifadələri iştirak edib.

Açıqlama belə davam edib:

"Facebook, Twitter, Instagram və Google dünyanın çox faydalandığı inanılmaz məhsullar inkişaf etdirdilər. Ancaq bu pul qazanmaları lazım olan şirkətlər eyni zamanda bizim diqqətimizi çəkmək üçün bir yarışa başladılar. Rəqiblərindən daha yaxşı performans göstərmələri üçün davamlı təzyiq altında olduqlarından, bizi ekrana yapışdırmaq üçün artan bir şəkildə razı etmə üsulları istifadə etmək məcburiyyətində qalırlar. "

Sosial medianın uşaq üzərindəki təsiri, texnologiya nəhənglərinin gənclər üçün yeni platformalar yaratmaları üzərinə yenidən gündəmə gəlmişdi.

Uşaqlar üçün başladılan YouTube Kids platforması, izləyənləri şiddət məzmunlu videolara istiqamətləndirdiyi səbəbiylə tənqid olunmuşdu.

Fira